.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روی آوردن مردم سوئد به پوشیدن جلیقه‌های ضدگلوله در سطح شهر‌ها
با گسترش گروه‌های تبهکار، مردم عادی در سوئد به پوشیدن جلیقه ضدگلوله روی آورده‌اند که واکنش منفی پلیس این کشور را به دنبال داشته است.
روی آوردن مردم سوئد به پوشیدن جلیقه‌های ضدگلوله در سطح شهر‌ها

گفته می‌شود تعداد فزاینده‌ای از کودکان و نوجوانان در سوئد هنگام تردد در شهر‌ها جلیقه ضدگلوله می‌پوشند، زیرا سطح خشونت در این کشور افزایش یافته و گروه‌های تبهکار در حال جذب جوانان و توسعه خود هستند. 

 

به گزارش گاردین، پلیس سوئد خواستار ممنوعیت پوشیدن جلیقه‌های ضدگلوله توسط مردم عادی شده، زیرا دیده شدن این پوشش در مناطق غیرجنگی سبب ایجاد ترس در جوامع می‌شود. 

 

پاتریک اندرسون، رئیس بخش اطلاعاتی پلیس در یکی از شهر‌های جنوبی سوئد می‌گوید که پوشیدن این جلیقه‌ها در سراسر سوئد گسترش یافته در حالی که این پوشش متعلق به شرایط جنگی است. وی همچنین اشاره کرد که چنین پوششی تاثیر محافظتی چندانی ندارد، زیرا اگر جنایتکاران بخواهند کسی را بکشند، سر او را هدف قرار می‌دهند. 

 

گفتنی است، خشونت‌های گروهی در سوئد افزایش یافته و در دو ماه ابتدایی امسال ۳۰ مورد تیراندازی در این کشور تایید شد. بر اساس آمار‌های رسمی، از سال ۲۰۱۳ تعداد تیراندازی‌های مرگبار در این کشور بیش از دو برابر شده و جنایات مربوط به مصرف مواد مخدر و حمل اسلحه از ابتدای سال ۲۰۰۰ به طور پیوسته افزایش یافته است.

 

اعضای برجسته احزاب راست‌گرای سوئد، به سرعت انگشت اتهام را به سمت مهاجران و پناهجویان نشانه رفته‌اند. با این حال تحلیل دقیق‌تر داده‌ها نشان می‌دهد فقر و بیکاری عوامل مهم‌تری برای این میزان گسترش جرم و جنایت هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.422 seconds.